Smoothie No 13: mrkev – banán – pomeranč

Smoothie z banánu, mrkve a pomeranče - recept

Je na čase zase udělat jednou příjemně slaďoučké smoothie. Tohle je opět velmi jednoduché a navíc nevyžaduje žádné neobvyklé ingredience. A kromě toho nám taky pomůže „vpašovat“ do našeho jídelníčku nějakou tu mrkvičku :)

Co potřebujeme (na 2 porce):

  • 1 banán
  • 2 menší mrkve
  • 1 pomeranč
  • 200-300 ml domácího vodního kefíru (velmi doporučuju) nebo vody
  • trošku včelího pylu na posypání

 

Smoothie z banánu, mrkve a pomeranče - recept

Mrkev očistíme a nakrájíme na kousky a dáme do mixéru. Jako druhý přijde banán a někdy v průběhu kefír (voda). Nakonec pomeranč rozebraný na dílky/pokrájený na kusy. Pak už mixujeme jenom nezbytně nutnou dobu, abychom neublížili vitamínu C v pomeranči.

Vodní kefír je úžasná věc, je takzvanou živou potravinou – obsahuje ohromné množství probiotických kultur (živých!) a pomáhá nám udržovat fit naši střevní mikrofloru. Více o něm se můžete dočíst v článku přímo věnovaném vodnímu kefíru.

 

Přehled všech smoothies na dify najdete tady.

Smoothie z banánu, mrkve a pomeranče